Forum Poświęcone OTS
Raid (najazd), czyli zrespienie sie danej ilosci potworkow na danym obszarze.
Co dowolną ilosc czasu skrypt losuje (czy ma byc raid czy nie).
Tworzenie raidu
1. By zacząc tworzyc raid wchodzimy do data/raids.
2. Robimy plik nazwa_raidu.xml
3. A w nim:
<raid> <announce delay="0" type="19" message="Raid." /> <announce delay="10000" type="18" message="Niedługo rozpocznie sie atak." /> <announce delay="50000" type="18" message="Leca smoki" /> <areaspawn delay="50000" fromx="xxx" fromy="xxx" fromz="x" tox="xxx" toy="xxx" toz="x"> <monster name="Dragon" amount="30" /> <monster name="Dragon Lord" amount="10" /> <monster name="Demodras" amount="1" /> </areaspawn> <announce delay="60000" type="22" message="Teraz musimy je zabic" /> </raid>
announce delay - czas, po ilu sekundach od startu raidu pokaze sie wiadomosc | 1000 = 1 sekunda
type - do wyboru różne kolory
areaspawn delay- czas, po ktorym na danym obszarze zrespi sie dana licza potworów
fromx="xxx" fromy="xxx" fromz="x" - Górny lewy punk obszaru na którym mają sie respic potwory
tox="xxx" toy="xxx" toz="x" - Dolny prawy punkt tego obszaru
<monster name="Dragon" amount="30" />
Nazwa potwora który sie zrespi na obszarze i liczba potworów o tej nazwie
Można także dodac opcje respienia sie potworów w danym miejscu:
<singlespawn delay="5000" name="Dragon" x="xxx" y="xxx" z="x" />
Po ilu sekundach od rozpoczecia raidu sie zrespi
Nazwa potwora
I na jakich posach sie zrespi
4.Gdy skonczymy zapisujemy i otwieramy raids.xml w data/raids i dopisujemy:
<raid name="dragon" file="dragon.xml" interval="60" chance="35" margin="0" />
Nazwa raidu
Plik w którym zrobiles raid
Co ile czasu skrypt bedzie losował (raid/nie raid)
Jaka jest szansa, że skrypt sie uda (%)
Myśle że pomogłem wielu osobom i nie tylko noob'om.
Zapraszam do oceniania i dawania reputów xD
Offline